Vill ockå bli gravid

För några dagar sedan fick jag veta att en kompis till mig är gravid igen. Detta är ju super kul och jag är super glad för henne. Men samtidigt så blir jag lite ledsen varje gång jag får veta att någon är gravid.
 
Jag har väll de senaste året i alla fall haft ett stort sug efter barn. Men mitt största problem för tillfället och det som gör de svårt för mig att få barn, är att jag inte har kille. Ja de flesta förstår att man måste ha kille innan man kan skaffa barn och jag har väll inte så stor panik att jag kan tänka mig och gå och inseminera mig.
 
(Bild från 1177)
 
Jag har i alla fall nu börjat följa en kanal på Youtube som gravida kvinnor lägger upp filmer om hur det och allt runt om kring varje vecka under graviditeten. Denna kanal har jag nu snart sett vart enda film i och det är ganska många. Jag har nästan så stor depp att jag skulle kunna plocka fram ett glasspacket och börja äta ur som dom gör på film. Men jag måste nog försöka kämpa vidare och hålla tummarna att jag nån gång träffar den rätte.
 
Men jag är i alla fall sugen på barn typ NUU =(
 
Här är i alla fall länk till Youtube kanalen som heter gravid vecka för vecka. Kan tipsa om du är gravid och vill höra om andra gravida kvinnors tanker eller som jag bara är allmänt sugen och vill drömma dig bort.

Kommentera här: